ÁSZF
Az ügyfél bármely e-kereskedelmi webhely látogatója, aki kötelező érvényű rendelést leadott az e-kereskedelmi webhelyen keresztül. A jog alkalmazásában, különösen a 102/2014. törvény értelmében fogyasztó az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése nem történik üzleti tevékenysége, foglalkoztatása vagy foglalkozása keretében.
Az e-kereskedelmi webhely egy nyilvánosan elérhető számítógépes rendszer az interneten, amely lehetővé teszi az áruk és szolgáltatások távoli rendelését elektronikus eszközökkel.
Az áruk vagy szolgáltatások mindazon termékek, amelyek az e-kereskedelmi webhely oldalain közzétettek és rendelhetők (fix áruk és nem nulla értékűek).
Az ügyfél teljes mértékben elfogadja az elektronikus kommunikációt, különösen az e-kereskedelmi webhelyen keresztül, e-mailben, valamint telefonon, mindaddig, amíg vitathatatlan, hogy az eladóval a vevő vagy az általa meghatalmazott személy kommunikál.
Az eladó és a vevő közötti, nem elektronikus kapcsolat, amely távoli eszközzel jött létre, és amely nem minősül információs társadalommal kapcsolatos szolgáltatás nyújtója és az információs társadalommal kapcsolatos szolgáltatások felhasználói közötti kapcsolatnak, ezekre az általános szerződési feltételekre csak a jogszabályoknak és az ügy logikai megfontolásainak megfelelően kell alkalmazni, kivéve, ha más megállapodás nem született.
A foglalási kérelem a jelenlegi kínálatból az eladó e-kereskedelmi webhelyén közzétett egyes áruk jogilag nem kötelező és időkorlátozott lefoglalását jelenti, csak az átvétel és fizetés lehetőségével, személyesen az értékesítési ponton, amely nem eredményez rendelést, és a vevő nem kötelezett a lefoglalt áruk megvásárlására vagy más módon történő átvételére, ha az "üzletben személyesen – foglalás" módszert választja. A foglalási kérelem többször is benyújtható. Az értékesítés ingyenes és időkorlátozott, az ily módon lefoglalt árukat az ügyfél számára az értékesítési ponton tartja fenn a foglalás elfogadásának kérelme nélkül (nincs tárgyalás vagy ügyletkötés), amely a vevő számára a lefoglalt áruk megvásárlásának megfontolását jelenti. A vevő jogosult a foglalás bármikori visszavonására, ha nem tudja vagy nem tartja az árukat az értékesítési ponton. A foglalás automatikusan törlődik, ha a foglalási időszak hiába telik le. Az egész ügylet (beleértve a vevő által a lefoglalt áruk megvásárlására irányuló jogilag kötelező ajánlatot, az eladó általi elfogadást, a fizetést és a lefoglalt áruk átvételét) csak személyesen, az értékesítési ponton (az úgynevezett "kőraktárban") történik.
II. cikk
Az ár
Az áruk és szolgáltatások minden feltüntetett ára végleges és tartalmazza a 20%-os ÁFÁ-t.
Az eladó köteles a vásárlás időpontjában az e-kereskedelmi webhely oldalán feltüntetett árat alkalmazni.
Az e-kereskedelmi webhelyen kínált kínálat árai eltérhetnek az eladó értékesítési pontján érvényes kínálati áraktól.
III. cikk
A rendelés
1. A rendelés az e-kereskedelmi webhelyen a rendelési folyamat megerősítésével jön létre az áruk vagy szolgáltatások számára, amelyet a vevő kiválaszt, beleértve a rendelési űrlap teljes kitöltését és elküldését az eladónak. A rendelés helyes és megfelelő feldolgozásához szükséges a rendeléshez szükséges adatok kitöltése, valamint a rendelt áruk vagy szolgáltatások szállítási és fizetési lehetőségeinek kiválasztása.
2. A rendelés elküldésével az ügyfél elfogadja a rendelt áruk és szolgáltatások árát. Az elküldéssel a rendelés kötelező érvényűvé válik a vevő számára, azaz az eladó által a szerződéskötésre irányuló javaslat.
3. A rendelés elküldése után e-mailben tájékoztatást generálunk és küldünk az ügyfélnek arról, hogy az ügyfél rendelését az e-kereskedelmi webhely továbbította az eladónak feldolgozásra. Ez az e-mail nem az áruk megerősítése.
4. Abban az esetben, ha az ügyfél előleget vagy előlegfizetést kér, vagy átutalásos fizetést választ, vagy bármilyen más olyan fizetési módot, amelynél a pénzt az áruk szállítása vagy a szolgáltatás nyújtása előtt kell átutalni, köteles a fizetést a határidőn belül teljesíteni. Abban az esetben, ha a fizetés nem érkezik meg a szállító számlájára a határidőn belül, az eladó jogosult a vevő előlegfizetésének elmaradása miatti rendelés törlésére.
5. A rendelés megerősítése létrehozza a szerződést, amelyet csak a vevő és az eladó kölcsönös megállapodása alapján lehet módosítani vagy kiegészíteni, ha a jogszabály vagy más jogszabály másként nem rendelkezik. A rendelés megerősítése az eladó által az ügyfél e-mail címére küldött elektronikus üzenet, vagy az ügyfél mobiltelefonjára küldött rövid szöveges üzenet, amelyben az ügyfél rendelését vitathatatlanul elfogadja. Az eladó elektronikus üzenete, amely nem erősíti meg, elutasítja vagy elveti az ügyfél rendelését, vagy más módon utasítja el az ügyfél rendelését.
6. Ha az eladó a rendelés feldolgozási határideje alatt nem tudja a rendelést vagy annak egy részét maximális támogatással teljesíteni, pl. mert az áru nem gyártható, nem áll rendelkezésre a gyártónál vagy a szállító külső helyén, a raktárban, a gyártó olyan lényeges változtatásokat hajtott végre, amelyek miatt a rendelés teljesítése nem lehetséges, vagy az eladó a rendelést törölheti, amelyről tájékoztatja az ügyfelet. Az eladó jogosult a rendelés törlésére, ha a vevő félrevezető, ellenőrizhetetlen adatokat adott meg a rendelésben, pl. hibás e-mail címet, telefonszámot vagy hibás vagy nem létező címet adott meg. Ha a vevő előleget fizetett, az eladó köteles azt 14 napon belül visszatéríteni a rendelés törlése vagy visszavonása esetén.
7. Abban az esetben, ha a vevő lefoglalja az árukat, ebben az esetben nem jön létre kötelező érvényű rendelés, és nem javasol szerződéskötést. Az eladó tájékoztatja a vevőt a lefoglalt áruk átvételének lehetőségéről, amely foglalás 3 munkanapig érvényes, és az e-mailben vagy SMS-ben történő értesítéstől számít, és ha a határidőn belül nem történik meg az átvétel, a foglalás lejár. A vevő jogosult a foglalás bármely pontjának módosítására, vagy akár részleges elutasítására is. Ebben az esetben a tulajdonjog azonnal átkerül a vevőre az áruk megvásárlásának megfontolásaként, és a szerződés csak az áru üzletben történő megvásárlásával jön létre.